Unity de Nesne Clonlamak-Nesne Çoğaltmak-Instantiate

Herkes  Yazar Herkes Yazar

08 Ocak 2021 Yazılım Dilleri (147) /Unity (15) (36)

Paylaşmak güzeldir. Lütfen sizde paylaşın...


Instantiate: Instantiate(prefab,pozisyon,aci);

Öncelikle bu işlemi yapabilmemiz için kullancağımız fonksiyon Instantiate fonksiyonu.
Bu fonksiyon 3 adet parametre alıyor ilk parametre bizim belirlediğimiz noktadan çıkacak olan nesneyi belirttiğimiz parametre.Diğrleri de pozisyon ve açısıdır.
Bilgi: Quarternion.Identity=Varsayılan açı emektir.

public GameObject nesne; // Sürükle bırak ile bırakılan prefub nesnesi

void Start(){

GameObject yeni_nesne= Instantiate(nesne)// Sahneye nesne eklenir.

GameObject yeni_nesne= Instantiate(nesne,new Vector3(10,10,10),Quarternion.Identity)// Sahneye pozisyon belirterek ve Varsayılan Açıda nesne eklenir.

//Quarternion.Identity//Varsayılan açı demektir.
}​


Paylaşmak güzeldir. Lütfen sizde paylaşın...



Herkesyazar Ara